Klachtenregeling

Ieder kind een gezond gebit

Kidzie Jeugd Mondzorg

Wij streven naar de beste zorg voor uw kind!

Het is ons doel om uw kind altijd de best mogelijke mondzorg te bieden. Mocht u toch ontevreden zijn over een aspect van onze dienstverlening, dan horen wij dat graag. Uw feedback is waardevol voor ons om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt uw klacht op de volgende manieren bij ons indienen:

Persoonlijk: Tijdens een afspraak met uw kind kunt u uw klacht mondeling kenbaar maken aan een van onze medewerkers.
Schriftelijk: Stuur een brief met uw klacht naar: Neptunusstraat 71, 2132 JP Hoofddorp
Per e-mail: Stuur een e-mail naar: administratie@kidziemondzorg.nl

Uw kind
inschrijven
bij onze praktijk?

Snel en simpel

Benieuwd naar
onze werkwijze?

Ontdek hoe wij te
werk gaan

Heeft u vragen
voor ons?

Neem hier contact met ons op

Hoe behandelen wij uw klacht?

Wij nemen uw klacht serieus en zullen deze binnen 2 werkdagen in behandeling nemen. We zullen samen met u op zoek gaan naar een passende oplossing. In sommige gevallen kan het nodig zijn om een gesprek met de betrokken medewerkers te voeren.

Waarom
Kidzie Jeugdmondzorg?

Verdoving zonder pijn

Met behulp van geavanceerde verdovingstechnieken en afleidingsmethoden zorgen wij ervoor dat uw kind de verdoving nauwelijks merkt. Ons doel is om de ervaring zo comfortabel en stressvrij mogelijk te maken.

Geen pijn bij het eten

Kinderen die last hebben van gaatjes of andere gebitsproblemen kunnen pijn ervaren bij het eten, wat hun dagelijkse voeding kan belemmeren. Bij Kidzie zorgen we ervoor dat uw kind pijnloos kan eten, zodat het zich zonder ongemakken kan concentreren op de nodige voeding. Daarnaast zetten wij ons in voor het voorkomen van gaatjes, omdat een gezond gebit essentieel is voor de algehele gezondheid en ontwikkeling van uw kind.

Spelend leren

Wij leren graag aan kinderen op een spelende wijze hoe zij hun tandjes kunnen poetsen. Het is ontzettend prettig als je kindje het tandenpoetsen geen enkel probleem vindt, maar de meeste peuters en dreumesen hebben liever geen gedoe in hun mondje.

Kindvriendelijk

De kindertandarts legt alles in kindvriendelijke termen uit met welke instrumenten de kindertandarts te werk zal gaan. Daarnaast neemt de kindvriendelijke tandarts uw kind stapsgewijs mee door eventuele behandelingen en controles.

Contact

Heeft u vragen over onze klachtenregeling? Neem dan contact met ons op via 023-200 43 58 of administratie@kidziemondzorg.nl

Wat andere papa’s en
mama’s over ons zeggen…

S
Seline Gysbertha
Onze dochter heeft het hier naar haar zin, en nooit met tegenzin hier heen. Hele aardige tandartsen en mondhygienisten. Ze stellen je op gemak en zijn heel transparant mbt behandeling en goede communicatie mbt afspraken.
J
Joost Zwirs
Fantastisch geholpen. Heel kundig personeel dat goed de tijd nam voor ons kind en duidelijke uitleg gaf. Er moest een kies getrokken worden en dit is uitstekend uitgevoerd. Ons kind heeft geen nare ervaring.
G
Germaine
Mijn complimenten voor het vriendelijke en kundige personeel! Mijn dochter had een trauma aan de kindertandarts door poetz. Kidzie heeft deze compleet weg genomen en mijn dochter heeft ook alles als prettig ervaren!
S
Seline Gysbertha
Onze dochter heeft het hier naar haar zin, en nooit met tegenzin hier heen. Hele aardige tandartsen en mondhygienisten. Ze stellen je op gemak en zijn heel transparant mbt behandeling en goede communicatie mbt afspraken.
D
Dyenne Brands
Hele fijne tandartsen en assistenten, mijn dochter is heel angstig. En hier zijn ze heel geduldig en nemen echt de tijd voor je kind. Hadden we veel eerder moeten doen.

Tot slot

Heeft u een klacht? Bij Kidzie Mondzorg doen we er alles aan om goede zorg te bieden. Als u toch ergens niet tevreden over bent, kunt u gebruikmaken van de klachtenregeling van de KNMT, de beroepsorganisatie voor tandartsen waar wij bij aangesloten zijn. Deze regeling voldoet aan de eisen van de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector en helpt bij het vinden van een oplossing. De KNMT kan bemiddelen tussen u en ons om samen tot een goede uitkomst te komen. Voor meer informatie over de klachtenregeling en hoe dit werkt, kunt u terecht op de website van de KNMT.

Maak een afspraak

Stuur ons een bericht!
Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Onze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren, door de site te gebruiken stemt u in met ons gebruik van de cookies.